sobota, 9 marca 2013

sobota, pięknie

Sobota! Mój ulubiony dzień tygodnia... Chyba każdy wie dlaczego! ;) Jest takim powodem do radości, dzień wolny od szkoły, pełen luz... Od rana kręcę się po domu, a to sprzątając, a to się obijając... Możliwe, że niedługo wyjdę gdzieś ze znajomymi ;)
Odchodząc od tematu, muszę powiedzieć, że tęsknię za podstawówką... Najbardziej za ludźmi z niej, bo szkoła jak szkoła, choć przyznam, że moja teraźniejsza klasa nie jest zła, po kilku miesiącach doszliśmy do porozumienia i jakieś zgranie jest ;) a! Ostatnio pani na J.Polskim mówiła nam, że to właśnie teraz jest ten odpowiedni moment na wybór szkoły/kierunku po gimnazjum.. Fakt, jeszcze dwa lata ale skoro tak mówi... Ja ogólnie po dłuższych namysłach w przyszłości chcę zostać fotografem lub psychologiem, ewentualnie kuratorem ale to poważna decyzja jak i poważny zawód.. A Wy? Macie jakąś 'inspirację' lub plany na przyszłość? Czekam na komentarze!
Zapomniałabym! Serdecznie Pozdrawiam Martę, która siedzi teraz w domu, chora. Powrotu do zdrowia! :*
Oraz Angelikę i Ewę z byłej klasy :)
pa!




2 komentarze:

  1. Mówiłam, że ładne są te zdjęcie! :)
    A i dziękuje za pozdrowienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie mam żadnych planów ;d
    dziękuję za pozdrowienia♥ :)

    OdpowiedzUsuń