sobota, 9 marca 2013

nie wierze

Cześć! Prowadziłam już wcześniej bloga, może mnie kojarzycie...
Z braku czasu, i braku dostępu do konta goggle jak i poprzedniego bloga zakładam tak o nagle, nowego
Jak każdy zapewne wie, wczoraj był Dzień Kobiet. U nas w szkole bardzo duża ilość dziewczyn została obdarowana jakimś prezentem, przeważnie był to kwiat. :) Ja w tym roku dostałam dwa tulipany (jeden od taty, drugi od przyjaciela) i lizaka od kolegi ;) Cieszę się :D A wczorajszy dzień minął mi bardzo dobrze, zresztą jak i cały tydzień, bez nieprzyjemnych sytuacji (tyczy się ocen). W poniedziałek, wtorek i środę rekolekcje, ugh! trochę luzu i czasu na odpoczynek :) W sumie, to nie mogę doczekać się Dnia Wagarowicza, a Wy? obchodzicie go? :)
taki kolarz, z wczorajszego dnia :)
Przepraszam, że spóźnione ale życzę Wszystkim dziewczynom, no kobietom Wszystkiego Najlepszego, zdrowia i zero smutków :)
Pozdrawiam. A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz